NES

      
      hlavní strana   |   kontakt   |   jak objednat   |   jak vybrat správnou velikost   |   jak obuv udržovat   |   kde mohu nakoupit

 

Jak zboží objednat?

K objednání výroby vybraného zboží můžete použít tyto způsoby:

 

1. Navštívíte nás na naší vzorkovně v Bystřici pod Hostýnem. Před tím, než přijdete, domluvte si s námi termín a čas schůzky,

    abychom se Vám mohli plně věnovat. Nejlépe na emailu nes@botynes.cz .

    Adresa: Vzorkovna NES , Bystřice pod Hostýnem, Přerovská 338

 

2. další možností je vytisknout si formulář objednávky výroby , vyplnit jej a odeslat na adresu

    NES , Bystřice pod Hostýnem , Komenského 1260, 768 61

 

3. další možností je vytisknout si formulář objednávky výroby , vyplnit jej, naskenovat a odeslat elektronicky na adresu nes@botynes.cz .

   (objednací lístek nemusíte tisknout, stačí jej zkopírovat do dokumentu Microsoft Word a poté vyplnit a odeslat)

 

4. další možností je odeslat nám zprávu na adresu nes@botynes.cz , která bude obsahovat

  • číslo vzoru

  • barvu

  • případně  specifikaci

  • velikost, velikostní sortiment - jak vybrat správnou velikost?

  • množství

  • způsob platby

  • kontakt na Vás (email, telefon)

  • iniciály pro fakturaci (Jméno, Příjmení, Adresa)

Jak obdržím zboží?

Zboží si vyzvednete na naší vzorkovně. Po ukončení výroby budete vyzváni k odběru zboží.

Pokud si obuv přejete doručit na Vaši adresu, zprostředkujeme Vám doručení prostřednictvím přepravní společnosti.

 

Přepravní služba Česká pošta - doprava v ČR - Balík Do ruky - cena 150,- kč s DPH 21%

Přepravní služba Česká pošta - doprava v ČR - Balík Do balíkovny - cena 60,- kč s DPH 21%     - vybrat Balíkovnu

Přepravní služba - doprava v EU - dle tarifů dopravce

 

Jaká je dodací lhůta?

Lhůta pro výrobu vycházkové a společenské obuvi je 3 týdny.

Pokud se však stane, že je díky velkému zájmu kapacita výroby vyprodána, může dojít k prodloužení dodací lhůty do maximálně 5.týdnů.

Lhůta pro výrobu kozaček pro mažoretky je aktuálně 3-4 týdny, dle náročnosti výroby obuvi.

 

Jak za zboží zaplatím?

1. Za zboží zaplatíte při převzetí zboží v hotovosti.

2. Za zboží odeslané přepravní společností obvykle zaplatíte při převzetí zboží a to formou dobírky (v hotovosti).

3. Pokud si to zákazník přeje, může zboží zaplatit převodem z účtu předem dle vystavené výzvy k úhradě - předfaktury.

 

Finanční služba - platba dobírkou - cena 60,- kč s DPH 21%

Finanční služba - platba předem převodem na účet - zdarma

 

Jaká je záruka na zboží?

Vysoká kvalita zboží zaručuje při správném užívání její dlouhou životnost. Proto dáváme garanci na jakost 24 měsíců od data prodeje.

 

Reklamace

Vady výrobku uplatňujte v záruční lhůtě. Jestli-že se objeví závada, je nutné ji reklamovat ihned při jejím zjištění. Zboží k reklamaci zasílejte řádně očištěné, v původním balení, se záručním listem a podrobným popisem závady. Pokud to povaha závady dovoluje, reklamovaný výrobek bude od nás opraven. Pokud nikoli, dojde k výměně nebo k vrácení ceny výrobku. Reklamace vyřizujeme do 14.dnů v převážné většině opravou. (od převzetí reklamace do předání prvnímu dopravci)

 

Recyklace obalového odpadu

Dbáme na ochranu životního prostředí a proto jsme se zapojili do recyklace obalového odpadu ve sdružení EKO-KOM. Za obaly hradíme pod identifikačním číslem EK-F00022081 servisní poplatek za zajištění zpětného odběru a využití obalového odpadu.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Spotřebitel má podle § 20d zákona 634/1992 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy (dále jen "spotřebitelský spor"). Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ve smyslu tohoto zákona je v našem případě Česká obchodní inspekce. Podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je možné pomocí on-line formuláře: http://adr.coi.cz/cs